09.11.2010

Изкуство на манипулацията / Шол тайм/

Шол бизззззззззззззз нес!                                    


  Каква е разликата между българска и световна „звезда”? Това е като сравняваш кореняк, жител на град Тополовград с три века наследствен английски лорд..  
 Притежателно сравнение:                                

 Жителят на град Тополовград:

   1. чист въздух,

   2. природа, 

   3. земеделска нива,

   4. къща,

   5.  кон /за оран/,

   6. напиване  в селската кръчма,

   7. разговори за политика на бутилка мастика със съграждани

   8. гледане на добитък,

 9. отглеждане на зеленчуци

10. лют секс с каквото има под ръка.

 

Докато от другата страна - Британския ”сър” се наслаждава на:

    1. мъгла, 

    2. природа,

    3. игрище за голф,

    4. замък,

    5. конна езда,

    6. вечерно парти,

    7. разговори за бизнес и политика в отбран елитен клуб

    8. танци и театър

    9. рай грас и градина с градинар

  10. целувка за лека нощ на неговата лейди.  

  Както е казал другаря Маркс:

Битието определя съзнанието! А съзнанието, до известна степен определя и поведението.

Какво е поведението на ”Звездите”?:

  -  Естествено?!

  -  Само според тях.

  Как може да се държиш естествено след като си разбрал, че си „Звезда”? Няма как. Поведението на звездите е поведение на Богове сред простосмъртни. Защо? Защото са си повярвали, че са Единствени и Неповторими. А връщане оттам - няма! Когато някой си повярва, че е повече от другите, става Бог в собствените си очи и скъсва с всичко земно: мечти, приятели, вяра и други прости радости.

 Него вече не го интересува смисълът, а значението!

Всъщност това е върха на консуматорската верига в човешкото общество. Да имаш това, което никой няма!

Защото си най-велик?!                         Това празно място оставям за личен  коментар.

  Тогава Имиджът се превръща в естествено поведение за „Звездите”, а за нормалните хора това представлява  Поза:

Парадиране и Надутост!

   Някои “звезди” светят със собствена светлина, тази на твореца, докато други са “отражатели”, рефлектиращи чужда светлина - тази на богатите и силни предприятия и компании в отрасъла. Те са изпълнители и не са нищо повече от “Продукт”, наложен чрез тотална реклама във всички медии, платени съобщения в печатните издания, уговорени интервюта, уредени съвместни участия с утвърдени вече авторитети (признати “величия” в своята област) . Хората ги виждат, накъдето и да погледнат и свикват с тяхното присъствие, като с далечни роднини. “Звездите” стават част от ежедневието.

 Отвориш вестника - виждаш им физиономиите, пуснеш радио - слушаш им тъпотиите. Пускаш “ТеВе”-то и те пак там. Искаш не искаш: “Те са!”, а ти от своя страна си имаш собствени проблеми и не им обръщаш толкова внимание на тези "знаменитости". Свикваш с тях. А точно това се цели.

Да свикнеш с тях!

 Защото хората обичат да свикват и се притесняват от новостите.

 Както се казва:

- “Навикът е по-силен и от омразата”.

Обвързването на “звезда” с мощна компания е задължително за нейния просперитет.

Малко “звезди” успяват да запазят относителна независимост и свобода за създаване на изкуство. Не можеш да се изправиш срещу машината за пари. Ще те сдъфчи и изплюе.

Такива, се наричат – Класици!

Да успеят да запазят своя стил, въпреки всичко и да останат верни на себе си.

Малко творци и изпълнители постигат това, което други притежават като талант, но в това е и удоволствието от победата над предизвикателството.

 Без борба, победата няма наслада.

Без наслада тя остава неоценена.

Неоценена тя губи своя смисъл и същност.

Стил без P.R. е обречен, защото парите в така наречения шоубизнес се наливат в P.R. от продуцентите.

От тук прокапва и въпроса:

 -  Кое е по-важно?

 -  P.R.- ът, майка! Тя е ножа, а хляба са Продуцентите!

Как е станало така?

В един момент на Продуцентите им е писнало на ху…рките от капризите на „Звездите”, в смисъл такъв, защо трябва да плащат толкова много на тези мухльовци, като в крайна сметка почти всичко зависи от P.R. агенциите и така… изкуството се е превърнало в шоубизнес.

Взимаш някой и го правиш „звезда”, без дори да е нужно този човек да може да говори свързано, а и не е нужно да е човек.

Пример:

Героите на всички реалити шоута са обикновени хора, които са обвързани с договори, по такъв начин, че не могат да отидат и по средна нужда на собствена воля, ако не искат да се върнат там, откъдето са дошли. А велик графит върху стената на кенефа гласи:     

-     ''Не можете да ме върнете вече на село!''

Това е в общи линии идеята на Продуцентите и P.R. ите на всички реалити шоута:

 Да създадем питомни и евтини звезди, от чийто приходи ще вземаме поне 50 % , вместо да им плащаме ние!

Перфектно!

Хем Вълка сит, хем агнето - джедай!

(Тази шега ще разберете само ако сте гледали „Междузвездни войни”, а ако не сте ги гледали, значи сте дебил!)

В телевизията е подобно. Сега всеки канал има собствени звезди и ако поканят някоя „външна звезда”, това е за да се  повдигне имиджа на „вътрешната звезда”. Затворен кръг.

Така „сериозните” пари, които идват от рекламодателите се въртят в един и същи кръг като пасаж хамсии, които биват поглъщани от едни и същи акули в лицето на продуценти и агенции. А зад тях стоят собствениците на медиите! А зад тях стоят изпълнителните директори на най-мощните международни компании, които се явяват същите рекламодатели?! А зад тях са малко на брой Фамилии и тяхните пари!

Това е орбитата на шоубизнеса. В нея се въртят парите на рекламодателите, връзките на продуцентите, професионализма и контактите на P.R. и покорността на звездите!

Всъщност това е може да се нарече и "пране" на пари, но... това не са престъпници, а най-богатите Фамилии в цивилизования свят!  Нищо повече!   

---------------------

 Както вече споменах, най-печеливша комбинация е да имаш Стил + П.Р.

Изводът е прост, както живота на бройлер:

Има ли финанси зад теб, можеш да бъдеш и звезда, без да притежаваш никакви качества.

Знаете ли историята на Хулио Иглесиас?

Баща му изкупува милионен тираж от първия албум на сина си и той автоматично се изкачва в челните места на световния чарт и тогава започва интересът към него от страна на публиката и кариерата му на романтичен певец. Какво ли би станало с него, ако бащата на Хулио не беше достатъчно богат?

В България, такъв случай е Руши Виденлиев, но както се казва, „той го прави за забавление, а не за пари”, което според мен не означава нищо и не оправдава нищо.

   Защо? Защото в България шоубизнесът е силно политизиран!

  Не можеш да успееш в родния шоубизнес, ако не си с червен оттенък или гей! Може и микс:

-       Тъмночервен гей!

 

   Ако случайно сте забелязали, от 1989г. насам, БСП идва на власт през мандат. Най-много два?! Всъщност всички партии са рожби на Българската Комунистическа Партия!

Демек? Преди ни управляваше Тодор Живков, днес – неговия бодигард! Може би след 20 години ще ни управлява сина на шофьора на Бодигарда на Тодор Живков! Няма лошо!

Макар че Държава без Армия и Икономика, каквато е България - не е държава! Това е един вид: ЩАТ! Но не виждам другите!

   Искам да попитам само така, за протокола, какво ще стане с България, ако Европа се разпадне?

   Аз лично съм обрязан, така че не се притеснявам!

   Добре че Путин дойде и подписа!

  Това, запомнете, в бъдеще ще предпази България от много проблеми!

  Продължаваме!

  Обаче не може да продължават концертите и участията на палячовци като Петя Буюклиева, Група „Трик”, Росица Кирилова и т.н. Това е чудо! Това е едно гадно чудо!

 

  Шоу бизнесът в една полу-циганска , полу-турска държава е строго лимитиран!

  Затова ако си „метъл” и искаш да станеш известен, пресметни следното:

 

„Според данни на НСИ населението на България в края на 2009 г. е 7 563 710 души[1]. По данни на ЦРУ населението на страната към юли 2010 г. е 7 204 687 души.”

 

Следва ...     България         = 7,2 млн. население

 

  Цигани  = ако потърсите да преброите колко са циганите/ромите в БГ днес, няма да намерите данни. Те се крият, за да не се уплашите.

 

08.2010   „Ромите у нас наистина са 800 хил., но статистиката признава само 370 000. Голямата разлика идва от начина на преброяване. От 20 г. се използва методиката на субективно самоопределение. Тези, които се турчеят или българеят, попадат в друга етническа група.” Това заяви пред “Труд” социологът Михаил Мирчев, шеф на АССА-М.”

 

Окей. Значи 370 000 по 3 = 1 200 000!

А включвайки и неучаствалите в преброяването:

Според неточните ми изчисления Циганите сега са около

                                                                           1,5-1,7 млн

 

 

 

Етнически състав на населението[44][45][46]

Година

Българи

(%)

Турци

(%)

Цигани

(%)

Други и
неопределени

(%)

 
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   

1992

 

85.7

 

9.4

313 396 души

3.7

 

1.2

 

2001

6 655 210 души

83.95

746 664 души

9.41

370 908 души

4.68

156 119 души *

1.96

 

* Графата включва: други по-малки малцинствени груп

 

   Странно, но няма данни след 2001 за точния брой на циганите и турците в БГ?! Защо? Потърсете и вие!

Затова смятам грубо:

 

Мюсулмани: 1,2 млн.

 

Други етноси: 0,8 млн.

 

Реално, Българите в България като етнос и култура, сме не повече от 4 млн. през 2010 г. Честито!

 

Пенсионери: ……

редактиране2005

Възрастова структура на населението

Година

Под трудоспособна възраст

В трудоспособна възраст

Над трудоспособна възраст

1990

21.6 %

55.5 %

22.9 %

1995

19.1 %

56.6 %

24.3 %

2000

16.8 %

58.3 %

24.9 %

2001

16.3 %

5 382 804 души (59.2 %)[2]

24.5 %

2002

15.9 %

60.1 %

24.0 %

2003[3]

1 210 000 души (15.5 %)

4 747 000 души (60.8 %)

1 845 000 души (23.7 %)

2004[4]

1 174 000 души (15.1 %)

4 782 000 души (61.6 %)

1 805 000 души (23.3 %)

2005[5]

1 143 000 души (14.8 %)

4 814 000 души (62.4 %)

1 762 000 души (22.8 %)

2006[6]

1 120 000 души (14.6 %)

62.8 %

1 740 000 души (22.6 %)[7]

2007[8]

1 106 000 души (14.5 %)

4 817 000 души (63.0 %)

1 717 000 души (22.5 %)

2008[9]

1 100 000 души (14.5 %)

4 806 000 души (63.2 %)

1 701 000 души (22.3 %)

2009[10]

1 099 000 души (14.5 %)

4 773 900 души (63.1 %)

1 690 700 души (22.4 %)

Средната възраст на населението през 2009 година е 41,8 год., през 2008 г. е била 41,7 год., а през 2001 г. - 40,4 год.[11].

Значи, пенсионери: около 1,6 млн.

 

П>СИ: Искам да видя циганин-пенсионер и да му стисна ръката!

 

Деца под 10 години: около  0, 6 млн.

 Ах, вие, Малки мургавелковци!

 

 

 

Население на БългарияДинамика на населението (1961 - 2009)Население (2009) 7 563 710 души Естествен прираст (2009)
- Раждаемост
- Смъртност -27 112 души (-3.5 ‰)
80 956 души (10.7 ‰)
108 068 души (14.2 ‰) Урбанизация (2009)
- Градско население
- Селско население
5 401 214 души (71.4 %)
2 162 496 души (28.6 %) Етнически състав (2001)
- българи
- турци
- цигани
- руснаци
- арменци
- арумъни (власи)
6 655 210 души (83.9%)
746 664 души (9.4%)
370 908 души (4.7%)
15 595 души (0.2%)
10 832 души (0.1%)
10 566 души (0.1%)

 

Да ви еба в шибаната Уикепендия за уике - пенделите!

Аз не ви вярвам! Защото обикалям България непрекъснато!

Това са цифрите, които трябва да НЕ ни притесняват!

Защото ако едни цифри ни притесняват, то ще реагираме!

А при закъснялата реакция, не се знае кой ще е победител?

Нали?

 

Значи за един „метъл” има база фенове :

 

България         = 7,2 млн. население  (минус)

Цигани            = 1,5 млн.

Мюсулмани     = 1,2 млн.

Други              = 0,3 млн.

Пенсионери    = 1,6 млн.

Деца под 10г. = 0,4 млн.

 

Тотал:     потенциални  около 2 млн. фена!

А „метълът” се слуша предимно от мъже, така че махни половината от тези фенове:

остават 1 000 000 потенциални слушатели на метъла, но това са потенциалните фенове на музиката различна от чалга в България!

А стиловете музика са много. Ето и някои основни:

- естрада и диско (популярна музика от 60 те насам на миналия век, вкл. руска, италианска, френска ...)

- черна (с всичките хип-хопи и Ар ен Бита в нея...)

- електронна (клубна, хаос, рейв, техно, ди джей музика и т.н.)

- класика и джаз

-  рок & хеви

така раздели го на 5 и от 1 млн. получаваме 200 000 българи почитатели на Хард & Хеви

Значи тотал Хеви = 100 000 души!

А разновидностите в Метъла са много:

- хеви

- блек

- спийд

- хардкор ( макар че това не е "Хеви метъл")

-и т.н.

Последно можеш да разчиташ на не повече от 50 000 фена, за които се борят още стотина групи!

Затова, човек трябва да се заамисли дали да ходи на солариум, защото след 30 години населението на БГ ще бъде мургаво, ще говори на циганско-български и ще слуша чалга!

Затова не ти трябва да ставаш "Метъл" !

Запознай се с Митю Пайнера, с Митиу Пищова, дружи с манекенки и педерасти ( те в гъза си крият храсти... хахахаха).

Облечи се с китайско ДъГе, Армани и Дж. Ф. Фере!

Оскуби се, така че да усещаш в задника си хлад!

Гледай телевизия и фолк канали!

Не чети книги, а вестници и модни списания!

Тренирай футбол или се научи да пееш чалга!

Стани манекенка или фолк певица!

Слушай Лейди Га ГА и Джъстин Тимбарлейк!

Слушай черна музика и се обличай като негър!

КАрай скейт и играй на компютърни игри!

Като цяло ....

Еби си майката!!!

Пакет КОСМОДИСК

iBAN е изчерпан!

Промоционален пакет

Албум "BULGARNO", Албум "iBAN", DVD "Ъпсурт, Хиподил, Ревю"

цена: 8,99 лв. Детайли и поръчка
към всички новини »